FAQ
FAQ
Po złożeniu wniosku na naszej stronie internetowej skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio przez telefon lub e-mail. Ustalimy szczegóły dotyczące zakresu usług: takie jak rodzaj lokalu, powierzchnia, częstotliwość sprzątania, oraz termin wykonania pierwszych prac
Wszystkie sprzątaczki są niezależnymi dostawcami usług, których my jako firma pośrednicząca rekomendujemy po wcześniejszej weryfikacji. Pomożemy Ci wybrać osobę sprzątająca spełniającą Twoje oczekiwania i wymagania. Jeśli złożony przez Ciebie wniosek zostanie potwierdzony przez usługodawcę, otrzymasz dalsze informacje e-mailem lub telefonicznie
Nie ma dodatkowych kosztów poza stałą ceną godzinową. Koszt podróży osoby sprzątającej jest już uwzględniony. Należy zapewnić tylko środki czyszczące, chyba że uzgodniono inaczej
Tak. Faktura jest wystawiana raz na miesiąc lub częściej, zostanie przesłana do Ciebie na adres e-mail podany przy wypełnianiu formularza na naszej stronie internetowej
Niestety nie jest to możliwe, ponieważ wszystkie nasze sprzątaczki są osobami niezależnymi, oraz prowadzą jednoosobowa działalność gospodarcza. Mogą wystawić fakturę za wykonana usługę, lecz nie są płatnikami VAT-u. Jednak, w przypadku dużych zamówień cyklicznych będzie możliwość fakturowania VAT przez firmę zewnętrzna
Za usługę zapłacisz online. Są na to dwa sposoby - karta płatniczą w przypadku sprzątań cyklicznych, albo za pomocą online systemu płatniczego w przypadku zamówień jednorazowych.(Istnieje też możliwość płatności gotówką)
Przy płaceniu kartą, w chwili złożenia zamówienia dokonywana jest preautoryzacja Twojej karty, a pełna płatność za sprzątanie zostanie pobrana zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Za pomocą systemu płatniczego online można dokonać przelewu szybko i bezpiecznie


Sprzątanie
masz pytania dotyczące sprzątania?
chętnie ci pomożemy
Standardowy pakiet usług obejmuje odkurzanie i mycie podłóg wszystkich powierzchni we wszystkich pomieszczeniach, w tym sprzątanie łazienki oraz kuchni.
Usługi dodatkowe mogą zawierać także czyszczenie piekarnika, mycie okien, wycieranie szafek, blatów kuchennych, odkamienianiu łazienek, zmiany pościeli czy też pranie, wieszanie i prasowanie ubrań.,itp.
Każdy klient może być traktowany indywidualnie.
Daj nam znać jeśli masz dodatkowe życzenia, np. zrobienie zakupów lub inne
Oczywiście nie trzeba być obecnym przy sprzątaniu. Zalecamy jednak, aby osobiście przy pierwszym sprzątaniu wskazać lokal i ustalić zakres prac
Jeśli powierzysz swojej osobie sprzątającej klucz, zalecamy wykonanie protokołu przekazania i podpisanie go. Możesz to zrobić bezpośrednio przy pierwszym sprzątaniu lub w dowolnym momencie później
Ponieważ Twój lokal jest bardzo indywidualny, możesz zdecydować jakiego środka czyszczącego użyć
Osoby sprzątające nie przynoszą żadnych środków czyszczących i sprzętu AGD. Dlatego prosimy o dostarczenie wszystkich niezbędnych akcesoriów
Należą do nich:
Środki czyszczące
- Uniwersalny środek czyszczący
- Środek do mycia szkła
- Detergent rozpuszczający tłuszcz ( płyn do mycia naczyń)
- Środek do czyszczenia toalet
Urządzenia/przybory
- Odkurzać
- Miotła
- Zmiotka, szufelka
- Mop i wiadro
- Żelazko i deskę do prasowania (w przypadku takiej usługi)
Ściereczki do czyszczenia
- Ścierką z mikrofibry (do kurzu)
- Gąbka, szczotka do szorowania
- Papierowe ręczniki
Dodatkowo:
- Gumowe rękawice
Jeśli kiedykolwiek zechcesz zawiesić lub anulować sprzątanie, musisz nas powiadomić co najmniej z wyprzedzeniem 48-godzin. Nie poniesiesz wtedy żadnych kosztów. Tylko w przypadku nie odwołania w tym czasie usług zostanie naliczona opłata. Można tez przełożyć wizytę informując nas o tym 48 godzin wcześniej
Twoja opinia jest bardzo ważna dla nas i naszych wykonawców! Jeśli nie jesteś zadowolony/zadowolona ze sprzątania, masz sugestie co do ulepszeń lub życzeń na przyszłość - daj nam znać. Zawsze potrafimy znaleźć rozwiązanie korzystne dla obu stron
Jeśli coś zostało uszkodzone podczas sprzątania, po prostu skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się szkodą. Każdą nasza sprzątaczka posiada ubezpieczenie na powierzone mienie. Będziemy Cię na bieżąco informować o statusie odszkodowania. Powinieneś zgłosić uszkodzenie w ciągu 24 godzin